Monday, May 25, 2015
ჩემი პროექტის იდეა
არაჯანსაღი პროდუქტის შესაცნობად,მოსწავლეები
იკვლევენ მათ არსებობას და რაოდენობას.ინფორმაციის მოძიების შემდეგ,მოსწავლეები
იყენებენ თვლადი და უთვლადი ნივთების აღმნიშვნელ სიტყვებს პროდუქტებთან
მიმართებაში და დიფერენცირებას ახდენენ ჯანსაღ და არაჯანსაღ პროდუქტებს
შორის.მოსწავლეები ცდილობენ გადაწყვიტონ არაჯანსაღი პროდუქტით გამოწვეული
პრობლემები და დაასახელონ ამ პრობლემების თავიდან აცილების პრევენცია.მოსწავლეები გუნდებად
მუშაობენ და შერჩეულ საკითხებთან დაკავშირებით ქმნიან მიზნობრივ გეგმებსა და
პროდუქტს, საზოგადოებაზე დადებითი გავლენის მოხდენის მიზნით. ყოველი გუნდი იკვლევს
საზოგადოების საჭიროებებს და რესურსებს და განსაზღვრავს მოქმედების კურსს.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment